Misstänkt djurplågeri var spark

(Hela Hälsingland)
Den häst som hade skador i underlivet hade mest troligt blivit sparkad. Polisen tog emot en anmälan om misstänkt djurplågeri efter att en häst hittats med skador i underlivet. Veterinären som undersökt hästen sa att han inte kunde utesluta att någon skurit hästen. Men efter att...

Läs mer...

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Misstänkt djurplågeri var spark

Ja, hästar sparkas och som jag skrivit tidigare, det kan bli skador av det som ser ut som knivskador,även i underliv, bra om det kommer fram.

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: igbest
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En häst har hittats död i en hage norr om Hudiksvall. Hästen hade svåra skärskador och polisen har skrivit en anmälan om misstänkt...
Svar
0
· Visningar
579
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 268
Senast: Snurrfian
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka