Misslyckade ridbilder

Sv: Misslyckade ridbilder

uppställnignsbilden är ju rent underbar!!! Påminner om en envis get som försöker stånga någon :angel:

Här demonstreras vikten av att komma ur sadel ordentligt i språnget. Lägg väl märke till den raka linjen mellan armbåge och hästens mun. Väl ridet! :D

do_not_copy.gif

Först stopp...

...Sren flög vi
Photo_90679_1155053.JPG

*kl*

Ni vet att det är jättejätteviktigt att man tittar på hindret va? Så det inte är KROKODILER i det! O_o

IMG_4852.jpg

IMG_4862.jpg

IMG_4876.jpg

(Vi kom faktiskt runt felfritt :p )

*kl*

Ni vet att det är jättejätteviktigt att man tittar på hindret va? Så det inte är KROKODILER i det! O_o

IMG_4876.jpg

(Vi kom faktiskt runt felfritt :p )

Herregud vad jag gillar din häst :D och bloggen är fantastisk (är du säker på att han inte har mer arab i sig än från lipizzaner? han är VÄLDIGT bra på att kanalisera sin inre arab! :p)

Herregud vad jag gillar din häst :D och bloggen är fantastisk (är du säker på att han inte har mer arab i sig än från lipizzaner? han är VÄLDIGT bra på att kanalisera sin inre arab! :p)

Tack :D

Lipizzanerrasen är ju uppbyggd på sex olika hingstar, en av dem var arab! Så han har en inre arab :p

Lite bilder på min fd. foderhäst.
Appaloosa, som rasen till trots hade ett riktigt steg och en ordentlig hoppteknik (bilderna till trots..) ;)
Men till hästens försvar är det inte lätt att hoppa ordentligt när (dressyr-)matte inte hittar avstånd och när hinderna är lite äckliga.
Många skratt gav han oss i alla fall :D

Senast ändrad:

Liknande trådar

F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 562
Senast: scizofren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar