Misslyckade ridbilder

Sv: Misslyckade ridbilder

Bästa tråden på länge alltså....jag skrattar så tårarna rinner varje gång jag går in här....:rofl::bow:
Kommer säkert kunna bjuda på bilder framöver jag med när min nya häst kommit på plats....

Om det är VM i fula miner så tar jag första platsen!
Höll på att dö av skratt när jag såg denna..
dsc_0163_preview.JPG

Vadå, beställde du inte bilden? :D

Ha ha ;)

KL

Här är en misslyckad bild på min häst o mig. Han va riktigt envis o jobbig, o precis när bilden togs så drog han upp sitt huvud så långt han bara kunde... Ingen dressyrbild direkt ;)

willevillinte_zps28bb1e10.jpg
[/URL][/IMG]

Morgaine: Jo men självklart! ;) Tänkte ha den här bilden som julkort till jul, så att dom på posten får ett gott skratt :D

hahaha jag dööör vilken rolig tråd!! Har kollat igenom hela och sitter här och är blöt av tårar i hela ansiktet :rofl: :rofl: :rofl:

Jag skrattar så tårarna rinner åt den här tråden.

Jag kom på en ridbild som jag har som definitivt hade kvalat in. Vi hade "ponnyridning" här för småkusinerna en midsommar på det tidiga 2000-talet. Min morbrors fru (dåvarande sambo) red mycket som barn, och eftersom vi precis hade skaffat ytterligare en ponny, en större, ville hon passa på att rida också. Med lite alkohol innanför västen började delar av sällskapet gaska upp sig när de såg att hon red, och efter mycket om och men får vi upp min hästskräckslagna, och spiknyktra, moster i sadeln. Mamma har förevigat hur hästen med uttråkad min står och hänger med huvudet som en deprimerad gammal ridskolehäst, medan min moster panikskriker rakt ut och hela ansiktet är förvridet av skräck. Tyvärr är det taget med en analog kamera, och jag får inte in det i datorn.

*kl*

Vet inte om det är en misslyckad ridbild egentligen, jag tycker den är fantastiskt lyckad. Vi kom ju över!
Badankor kan faktiskt bitas i tårna om man inte håller koll på dem! O_o

Vattenmatta.jpg

Ja, han har luciakrona på sig :p

Åh, det är ju Mulle med den egna bloggen! :love:

Den där bilden är bland det roligaste jag har sett någonsin! :D

Nog har man samlat på sig en hel del bilder ;)

Hur var det nu med hästar byggda i uppförsbacke vs nerförsbacke?
_DSC0072.jpg

Jag och min förra häst hade Grym hoppteknik tillsammans O_o
DSC03990_zpsa0878d41.jpg

DSC03991_zpsa0561494.jpg

DSC03974_zps97cc3671.jpg

Hur man taggar en seg häst..
DSC03986.jpg

*kl*

Vet inte om det är en misslyckad ridbild egentligen, jag tycker den är fantastiskt lyckad. Vi kom ju över!
Badankor kan faktiskt bitas i tårna om man inte håller koll på dem! O_o

Vattenmatta.jpg

Ja, han har luciakrona på sig :p

Sötaste Mulle!!:love::love:

Bidrar med en första bild innan hon ens flyttat hem till mig.... ;)

DSC_0298_zps356c405c.jpg

Bådar gott för framtida foton på oss.....

Hahaha ryttaren i bakgrunden också:D

Snel_Hest: Haha så söt!:D Mulle med den egna bloggen?:confused: Har din häst en blogg?:D Jag vill läsa!

KL

jag och min förra D-ponny, bilderna är tagna från en film som ser ännu roligare ut. :D

knhjkn_52549855ddf2b36416b225ce.jpg

Liknande trådar

F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 561
Senast: scizofren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30