Minns ni..

C

Caltha

Titus som kom från katthem som omplacerades hos mig i oktober förra året?
Han var en ganska olycklig, rädd och försynt kisse till en början.. Jag har berättat lite om honom tidigare hur det har gått, han har stegvis blivit en självsäkrare katt. Och nu har han verkligen funnit sig själv, han är ett charmigt gosetroll :D Han är fortfarande en blyg kille i nya sammanhang och möten men det gör ju inget, det är bara sån han är :) Så glad att han har öppnat upp sig nu, då märker man verkligen vilken gosig, rolig, personlig och glad kisse han verkligen är!

Lite bilder!
titus_2007_02_09.jpg
- Jag är kuddkramaren! Utdelas även till människor vid behov.. :love:
titus3_2007_02_09.jpg

titus5_2007_02_09.jpg

titus7_2007_02_09.jpg

titus8_2007_02_09.jpg

titus9_2007_02_09.jpg

titus11_2007_02_09.jpg

titus12_2007_02_09.jpg

Gos :love:
gos-1.jpg
- Åh vad myset ^^
gos2-1.jpg

gos4-1.jpg
- Får jag bjuda på en buff?
gos6.jpg
- Puss!
gos8-1.jpg

Ja lite bilder vart det.. :D
Kramar /Titus och WH

Sv: Minns ni..

Klart att man inte glömmer Titus! :)
Jag har sagt det förut men det tål ju att upprepas :D Han är en sån otroligt vacker herre! :love:
Precis sådär pussas och buffas min ena kisse. Så mysigt så! :love:

Härligt att han har gjort intryck ;) Kan inte annat än att hålla med er! ^^ Visst är han underbar! :love: Och han har äntligen insett hur vacker han är själv också.

Sastra - Ja visst är det supermysigt när de är sådär buffiga och pussas, älskar det!

Lite dagsfärska bilder samt filmer :)
Titus_2007_02_23.jpg

Titus2_2007_02_23.jpg

Titus3_2007_02_23.jpg

Titus5_2007_02_23.jpg

Titus in action!
http://s102.photobucket.com/albums/m97/Caracal_photo/Titus/?action=view&current=Titus_2007_02_23.flv - Lektagen
http://s102.photobucket.com/albums/m97/Caracal_photo/Titus/?action=view&current=Titus2_2007_02_23.flv - Spinner (höj volymen lite så hör man)

Vad kul att det fungerade och att han kom till ett bra hem. Det är många stackars katter därute som är värda ett bättre öde

Magica - Tack! Ja det är väldigt kul att han finner sig själv.

saila - Ja ush, det är verkligen hemskt med alla hemlösa katter, stackarna. Man skulle ju vilja hjälpa dem alla!
Läst att det är över 30 000 hemlösa katter, i bara Stockholm. Och antalet ökar.. :(

Magica - Tack! Ja det är väldigt kul att han finner sig själv.

saila - Ja ush, det är verkligen hemskt med alla hemlösa katter, stackarna. Man skulle ju vilja hjälpa dem alla!
Läst att det är över 30 000 hemlösa katter, i bara Stockholm. Och antalet ökar.. :(

usch e de så många? stackars kisar! :cry: :cry: ja man vill verkligen rädda dem alla men det går inte...:cry:

Åh vilken sötiz:love:
Har själv 2 omplaceringar här hemma. nea skriker på mej i köket just nu :D

Önskar att de fanns fler människor som ville ta sej an hemlösa små stackare. Mina kommer från djurhemmet i k-d och där är de full knökat med kissar som söker nya hem.

Gulliga bilder :love: De ser härliga ut!! :bow:
Kul att det fungerade så bra för er!!
Lycka till med katten!! :cool:

Bra att du också stöder ett djurhem, ja de behöver ju verkligen all hjälp de kan få.. Vore kul att se bilder på dina små kissar! :)

sötisar! :love:
men det är bara två av dem som är omplaceringskissar eller?

Liknande trådar

Övr. Katt i oktober 2016 köpte jag cornish Rex katter, en kastrerad hane som då va ca 5 månader samt hans några månader äldre kastrerade...
2 3
Svar
41
· Visningar
17 628
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·
Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 927
Senast: Lager
·
Katthälsa Varning för smärre roman! Hello everybody! I januari adopterade jag en gammal tant-katt, på nu nätta 14 år :D En katt som hastigt och...
Svar
12
· Visningar
7 216
Senast: Mumfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25