Minnestråd

soffa

Trådstartare
Saknar en tråd där vi kan dela med oss av de katter som fått somna in.
Min katt Hadde fick somna in i går morse. Jag hade honom från det han var 6v och han skulle ha fyllt 13 nu den 24 okt. Saknar honom på stolen brevid mig på bänken där han var med det sista och kollade vad jag gjorde för mat och platsen vid mina fötter i sängen, han var en sån härlig personlighet.

jobbasmed1617.jpg

foto1084.jpg

Frida4072.jpg

Foto1143.jpg

Sv: Minnestråd

Ja, visst var han jættefin, din kisse. Bevara honom i ditt hjærta och ge den tillgivenhet han gav dig till næsta katt.
Trøst i sorgen ønskar jag dig.

Ja, visst var han jættefin, din kisse. Bevara honom i ditt hjærta och ge den tillgivenhet han gav dig till næsta katt.
Trøst i sorgen ønskar jag dig.

Tack det ska jag

(jag är glad över mina två bus nu lindrar lite att få kram dem)

Lämnar det fritt för er som vill fylla på med bilder och berättelser om era katter som inte lever längre men som betytt mycket för er.

Jag har haft så många katter som jag har fått överkörda. Saknar alla fortfarande SÅÅ mycket.
Kan inte skriva något här för tangenterna skyms av tårar...:cry:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 201
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
1 198
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 469
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 048

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka