Miniparfymflaskor?

MM

Trådstartare
Sitter och kollar i taxfree katalogen och det finns några paket med miniparfymflaskor man kan köpa från olika märken och jag funderar eventuellt att slå till på en, men frågan är då hur länge en sån liten parfym räcker? Tänker om det är lönt att köpa om man bara kan använda den 2 ggr.

Det finns 4 ml och 7 ml.
Sedan ett märke som har med 15 ml och dom flaskorna lär ju räcka ett litet tag, perfekt att ha en miniflaska med sig i väskan när man går ut.

Någon som haft så små flaskor?
 
Sv: Miniparfymflaskor?

Nu använder jag inte parfym varje dag direkt (säg 1-2 ggr/vecka) men jag köper alltid små flaskor, för att jag vill kunna variera mig helt enkelt (och för att en stor aldrig skulle ta slut). Mina 15ml räcker i en halv evighet!
 
Sv: Miniparfymflaskor?

Var hittar du alla små flaskor?

Jag tycker också om mindre flaskor för annars tar dom aldrig slut, men har bara sett någon enstaka som är på 15 ml. Så köper 30 ml.
 
Sv: Miniparfymflaskor?

Jag har köpt mina på Åhléns! Dock säljs dom nästan alltid i nån typ av presentförpackning, tyvärr.
 
Sv: Miniparfymflaskor?

Då vet jag vart jag ska leta.

Slår nog till på parfympaketet. Var ett bra pris och parfymerna räcker väl ett litet tag i alla fall.
 
Sv: Miniparfymflaskor?

Jag har Lancômes små flaskor, köpta på Viking Line, 5 olika dofter, osäker på storlek, men Hypnose är en fantastisk doft :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
22 818
Senast: Hedinn
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 759
Senast: Jamtland
·
L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 549
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 141
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sytråden del 4
  • Vilket recept söker jag?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp