Gnist

Trådstartare
Var på besök idag :D

:bump: :banana::bump:

Från

Bild_8.jpg

Till

Intensity_2-100_3489.jpg

Intensity_1-100_3499.jpg

Drygt 5½ månad och fortfarande är hon söt som socker :)

Sv: Minifrys

Visst är hon charmig :)

Är så roligt att få se bebisarna någon gång under uppväxten och denna lilla fröken åker ju förbi emellanåt, så jag lär nog få se henne några fler gånger till dessutom :love:

ge mej, ge mej, ge mej........
:love::love::love:

:rofl::rofl::rofl::rofl:

Hon är ju inte min ju :p

Men hon är från min förra kull av finska spetsvalpar och jag är rätt nöjd med resultatet ännu så länge. Både utseendemässigt, mentalt och jaktligt så är de alla 3 mkt lovande valpar :bump::banana:

Jag tycker hon är otroligt charmerande och som vuxen kommer hon att bli hur läcker som helst :bump:

Tycker att hon ser lite knapp ut i vinklarna, spec bak, men de kanske ska se ut så?

:love:Vacker hund. Välldigt fint ansikte och härlig färg

Hon är jättefin och sedan får man ju betänka att hon inte är uppställd perfekt och som sagt hon har ju del växa på sig kvar, men vinklarna finns inget att klaga på, vare sig fram eller bak :cool:

Synd... då får jag nöja mig med att bara titta :)

ja mitt tips är att bara göra det om man inte jagar :angel:för HUR söt o vacker dom än är, så är skalltröskeln lägre än en mattkant:rofl::rofl:

Gnist; jag stryper dig långsamt:angel:;):rofl: om du visar gubben nån bild eller bara rååkar säga;det finns en valp kvar eller så:angel:

Är nog väldigt minimalt liten risk att det finns valpar kvar, så han får nöja sig med att titta han med :p

Liknande trådar

Övr. Hund Rastgården/hundparken jag brukar besöka är i storlek av halvannan fotbollsplan. Men var för ett tag sedan till en större stad i...
Svar
13
· Visningar
926
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 096
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 644
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 937

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II
  • Dressyrsnack nummer 18