Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok om du inte anser att det är ett sexuellt klädesplagg (för jag anser att det är upp till var och en vad man anser är ett sexuellt klädesplagg), men tycker du inte att stringtrosorna bidrar rätt mycket till utseénde och klädfixering?SweetMelody skrev:String är ju inget sexuellt klädesplagg, det är till för att trosorna inte ska synas när man har tajta byxor.
"De första stringtrosorna bars av stripteasedansöserna på 60-talet." (Darling.se)SweetMelody skrev:jag tänkte bara säga att string inte var menat som ett sexuellt plagg från början.
Humlan2 skrev:Efter att ha läst den här tråden så känner jag att det var "tur" att jag fick en son (för snart tre månader sen ) så slipper jag den här diskussionen i alla fall.
mandalaki skrev:Och navelpiercing var nog tänkt som en möjlighet att fästa ett koppel om man har dåligt lokalsinne och är rädd för att gå vilse. Håller nån pålitlig person i andra änden av kopplet är det ingen risk.