Mini-tonåringar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Mini-tonåringar

stringtrosor iallfall med spets och lknade ÄR porrigt, ta och kolla på gammla porrfilmer eller vadsomhelst med striptease :smirk:
Därför avänder jag string :angel:
Barn ska INTE vara sexiga. Även om barnet inte TÄNKER "jag ska inte visa troskanten för det är osexigt" så har de pga av massmedia ect fått lära sig vad som är "fult/ute/omodärnt".

Ungar ska leka jage,spela fotbolloch klätttra i träd på mellanstadiet.
Oftast så står flickorna och fryser i sina opraktistka kläder,diskuterar smink och vågar inte "leka" för det är barnsligt :(
 
Sv: Mini-tonåringar

Min dotter är 10 och i hennes klass har de redan börjat :crazy: Det är smink hit, smink dit. Tjejerna har bh trots att de bara är barn :crazy: Vanliga samtalsämnen är smink, killar, såpor och annat skvaller. Min My däremot ärprecis som din Mini, är mest med pojkarna och spelar innebandy, struntar i tjejernas kommentarer.

Var på et föräldramöte häromveckan, och prtade mycket med några andra flickföräldrar, som verkade STOLTA över hur flickorna betedde sig, sjukt.
 
Sv: Mini-tonåringar

Eeh? Min Mini är numera 13 år, den här tråden är från 2004. Varför väcka en så inaktuell tråd?
 
Sv: Mini-tonåringar

Visst är det lite skrämmande att utseendefixeringen gått ner så mycket i åldrarna men det är inte konstigt med tanke på hur det är idag. Tror inte att någon kan hejda detta, det är bara att mer eller mindre acceptera. Man kan inte jämföra med hur det var när man själv var "liten".
 
Sv: Mini-tonåringar

Vet att det är en gammal tråd...

Jag var typ 11 år när jag fick mina första stringtrosor, ville ha sånna för att alla hade string.
Smink började jag väl använda i femman, men då var det mest ögonskuggor, mascara var så svårt att få bort :p
Då var det snyggt när bh:erna och trosorna syntes, det var snyggt med myyycket eyeliner, det var snyggt och coolt att gå med mjukisbyxor.

Kan säga att jag knappt använder string alls längre, bara när jag känner för det och det är väl typ en gång var tredje månad...
Man kommer ur det, nu skäms man ju när man ser de där tjejerna som är exakt som man var i den ålder...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp