Sv: Mini PC

Aa, har sett det på någon enstaka typ Asus EEE att den går att uppgradera till 2 annars ser det rätt dåligt ut med det också.
Nej det dröjer nog ett tag innan man kan ladda in PS4 på dem, men än så länge är det mest film, bildlagring och facebook som står på dagordningen ^^ och enkelheten att kunna ha med en dator utan att väskan väger 3 kg extra!
 
Sv: Mini PC

Min kan man uppgradera till 2 gb :)

Men för mig är grejen med mini pc ett komplement till en större/bättre laptop/stationär dator. Inte att den ska ta över allt man kan göra med sin huvuddator.
Jag skulle aldrig kunna ha min mini pc som huvuddator, skärmen är för liten för det.

Men det är klart i framtiden kommer man kunna använda den som huvuddator, den kommer säkert vara bättre än de större laptoparna! ;)
 
Sv: Mini PC

Nää det skulle inte jag heller, men som dator att ladda in bilderna från resan på så passar det nog utmärkt ;) dock är det ju bra om de klarar någon form av bildredigering när fotografen misslyckats lite... ^^
 
Sv: Mini PC

Nää det skulle inte jag heller, men som dator att ladda in bilderna från resan på så passar det nog utmärkt ;) dock är det ju bra om de klarar någon form av bildredigering när fotografen misslyckats lite... ^^
Någon form av bildbehandling klarar de, om man bara sysslar med lättare bildbehandling (justera kontrast, beskära, färgkurvor och liknande) så går det bra. Jag har dock inte testat i PS i windows utan Gimp i Ubuntu (och dessutom inte på en netbook, men en nästan likvärdig).
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 617
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Jag behöver en ny dator. Velar mellan stationär och laptop. Förutom att surfa behöver jag ha word och excel. 17" skärm som minst på...
2
Svar
34
· Visningar
2 117
Senast: Enya
·
IT & mobiler Min trogna stationära dator från 2006 börjar tycka livet är hårt nu.. Den var top of the line (och ohemult dyrt) när den kom, och har...
Svar
0
· Visningar
908
Senast: Alexandra_W
·
Q
IT & mobiler Jag funderar på att köpa mig en laptop istället för min gamla stationära, men jag har ingen aning om vad jag borde köpa för någon. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 786
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp