Minerva börjar tända

Gnist

Trådstartare
Nu börjar det hända lite saker och ting här med lilla fröken :D

Visst är hon duktig för att vara 12 veckor, och attityden kan man ju inte klaga på :angel:

Vall_10.jpg


Vall_9.jpg


Vall_8.jpg


Vall_7.jpg


Vall_6-1.jpg
 
Sv: Minerva börjar tända

Vall_5.jpg


Vall_4.jpg


Vall_3.jpg


Vall_2.jpg

(och nej, hon biter inte i svansen :p )

Vall_1.jpg


Kolla vilken stil på lilla fröken redan nu :love:
 
Sv: Minerva börjar tända

Ja Namnet var det inget fel på ^^
Blev alldeles kall när jag läste rubriken.. Tänkte "vad har jag nu gjort??" :p
 
Sv: Minerva börjar tända

c008.gif
c008.gif
c008.gif
Jo, du har en namne här i ödeskogen, som ska valla får, som vuxen :banana:
 
Sv: Minerva börjar tända

Tycker mest hon ser ut som en söt ullboll fortf :love: Är absolut det sötaste jag sätt i valpväg. Om du skulle tröttna på henne så skicka till mig, jag får väl köpa några får så att hon får valla här med. :idea:

Har du ingen mer film? Såg den förra när du presenterade henne för fåren, skulle vara kul att se hur hon fungerar nu.
 
Sv: Minerva börjar tända

Orkar inte så mycket, nu när jag är sjuk, och tackorna lammar för fullt, så vi tar det lugnt just nu..
Filmer och bilder kommer det drälla in senare, så ni lär bli kräkless på att se henne :angel:
 
Sv: Minerva börjar tända

Tror jag inte. Fina vovvar kan man aldrig se för mkt av.
Om du ska ställa ut henne nåt när hon blir äldre får du hojta till, vill ju hälsa på sötnosen. Vi har ju varit på samma utställningar några gånger så kanske blir så igen.
 
Sv: Minerva börjar tända

Väldigt söt liten sak. Vad är det för ras? Ser ut som en knubbig schäfer med små stående öron...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 579
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
515
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 670
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 341
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp