Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tittade på den men valde att inte köpa när jag läste innehållsförteckningen, jag vill köpa utan Bismuth.Någon som testat något från Pür Cosmetics förresten? Lite sugen på deras 4in1 foundation!
Den mineralfoundation jag gillat bäst har nog varit Glominerals Pressed Base.
Jag har från tikei och är mycket nöjd med rouge och concealer. Älskar deras läppstift och läppglans. Bra pris och trevligt med billiga prover så man verkligen kan hitta rätt nyans.
Jag använder bareminerals (foundation). Har haft dem i ett flertal, har ibland provat något annat men än så länge är det inget som funkar lika bra. Det täcker bra är rätt drygt och det ser bra ut och klumpar inte fast det är varmt och svettigt konstant och jag har olag hud. Har max factor också just nu men den täcker inte lika bra tycker jag.
Jag köpte smink från Tikei typ förra året. Själva sminkningen blir bra men jag har ingen teknik när jag gör det utan sminket hamnar överallt i badrummet och på kläderna.
Jag har använt den; inte särskilt täckande, aningen torr (men inte som ett problem), men snabb och lätt att applicera. Täckningsgraden hade nog blivit bättre om jag jobbat mer med den, kanske aningen kakig i tjockare lager. Upplever att jag får mer täckning av min färgade dagcrème från Laura Mercier.Någon som testat något från Pür Cosmetics förresten? Lite sugen på deras 4in1 foundation!
Jag har testat Bm en gång för länge sedan, vill minnas att jag var ganska nöjd med den. Hmm, får kolla upp det igen.
Jag har använt den; inte särskilt täckande, aningen torr (men inte som ett problem), men snabb och lätt att applicera. Täckningsgraden hade nog blivit bättre om jag jobbat mer med den, kanske aningen kakig i tjockare lager. Upplever att jag får mer täckning av min färgade dagcrème från Laura Mercier.
Jag är inte ute efter en för täckande, så det var inte avskräckande. Snällt av dig att dela med dig av dina erfarenheter.
Jag använder just den och är supernöjd! Ger ett väldigt naturligt resultat - kan se lite kakig/smulig ut precis när man applicerat den, men ger man den några minuter att "smälta in" blir den sååå fin och jag upplever inte att jag ser speciellt sminkad ut, utan bara som att hyn får ett rejält lyft. Jag har ljus hy (utan att vara extremt ljus, typisk nordisk skulle jag säga) med kall hudton och använder färgen light, den är perfekt på mig, om du vill ha lite riktlinjer gällande färg.
Är det den ljusaste nyansen? Jag är väldigt ljus, och strävar efter att vara så blek som möjligt, dock är hudtonen mer åt det neutrala hållet. Fast om det inte är en för rosa nyans brukar jag kunna komma undan med en kall ton också.