caradan

Trådstartare
Skillnad på kraffts vita mineraler och granngården avel?
Jag ser ingen större skillnad mer än priset.
Men sen förstår jag att det måste finnas nån eller?
 
Det är väl en enorm skillnad. Granngårdens mineraler innehåller endast makromineraler medan Kraffts Balance P (f.d. miner vit) även innehåller mikromineraler och vitaminer. Dessutom är Ca/P-kvoten 2,2 för Granngårdens mineraler och 0,8 för Kraffts Balance P.

Kraffts Balance P är avsett till grovfoder som innehåller höga halter kalcium och låga halter fosfor.
 
Det är väl en enorm skillnad. Granngårdens mineraler innehåller endast makromineraler medan Kraffts Balance P (f.d. miner vit) även innehåller mikromineraler och vitaminer. Dessutom är Ca/P-kvoten 2,2 för Granngårdens mineraler och 0,8 för Kraffts Balance P.

Kraffts Balance P är avsett till grovfoder som innehåller höga halter kalcium och låga halter fosfor.
Ok tack för ditt svar då blir det fortsatt kraffts för oss.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Efter årets bete har det varit lite svårt att hitta en lagom nivå på utfodringen av min häst, hon har både lagt på sig och sen tappat...
2
Svar
24
· Visningar
1 970
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Tror jag har hamnat på magkatarr. Det bränner i magen och magen är lite...tokig. Ska på resa imorgon och skulle givetvis vilja må bättre...
Svar
19
· Visningar
881
Senast: clusia
·
Foder & Strö Som rubriken lyder. Vad har ni för upplevelse med den? Den är ju relativt ny. Jag har den till min pojke nu och testar eftersom han...
2
Svar
26
· Visningar
2 956
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 183
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp