Illiana

Trådstartare
Är det någon som spelar det här? Ett fantastiskt roligt spel, särskilt om man har några att spela med.
Lite info om spelet: http://minecraft.net/
Om det är några här som spelar, hade det kanske vart roligt att starta upp en server som vi kan spela och bygga tillsammans på?
 
Sv: Minecraft

Jag har fått spelet visat för mig, men... alltså... blir det inte jobbigt efter ett tag att titta på en sådan pixlig miljö? Jag kan knappt orientera mig i min väns tunnlar och grottor :p
 
Sv: Minecraft

Nä, tycker inte alls det blir jobbigt, är nog troligtvis världens roligaste spel med så dålig grafik :D

Men det är väldigt lätt att hitta på sina egna ställen efter ett tag :) Förstår att du inte hittar i din väns tunnlar, men om du gör en egen kommer du säkert veta precis vart du ska :)
 
Sv: Minecraft

Inget spel jag har träffat på ännu :p och in kommer jag inte heller xD
Har andra spel på min repertoar
 
Sv: Minecraft

Okej, vad trist..

Helt galet! Jag, som aldrig spelat vare sig data- eller tv-spel, har blivit grymt fast vid det här spelet. Tycker det är riktigt kul!
 
Sv: Minecraft

Haha, man kommer ju inte ifrån att det är ganska trevligt, kan tänka mig att man kan fördriva mycket tid där. Och så är grisarna så söta! :D
 
Sv: Minecraft

Hihi, ja de är så söta! Men jag slaktar nog åtminstone 1 om dagen :devil:

För mig är det nog mest kreativiteten och att upptäcka nya saker, samtidigt som det är ganska kul att spela tillsammans med sin pojkvän :p
 
Sv: Minecraft

Jag hackar med INVedit :devil: och gör filmer på YouTube bygger fällor med hjälp av redstone :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 808
Senast: Klara
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
18 352
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp