Mina missar!

Dravena

Trådstartare
I helgen var jag hemma hos föräldrarna och passade på att fota mina katter som bor kvar där.

Det här är Skrållan, madamen i huset. Hon blir 14 år i år och kelar minsann inte med kreti och pleti. Endast de som är kattallergiker kan föräras med ett besök i knät. Vi övriga på väldigt speciella tillfällen. Klappa henne får man gärna göra, men gud nåde den som lyfter upp henne!

PA290002.jpg

Och här har vi tuppen i hönshuset, Simba. 4 år i år, honom hittade jag på höskullen i stallet tillsammans med en nöjd kattmamma och några syskon. Han är så snäll att han nästan är dum, har flera gånger följt efter folk hem och glatt knallat in så att de har fått ringa efter oss. Vill man gosa är det bara att lyfta upp honom och lägga sig på soffan (lyfta får man göra själv, kung simba hoppar inte om han inte behöver). :love:

PA290004.jpg

Det var mina missepissar! :love:

Sv: Mina missar!

Åh vilka sötnosar :love: och vilka härliga personligheter :)

Simba har väl en matchvikt på cirka 5 kilo nu, brukar lägga på sig lite mer under vintern. :D Skrållan är en riktig liten tjej, hon har yttepyttesmå tassar och är riktigt feminim. Jättegullig, men hon kan morra som en hel hund om det inte passar!

Simba har väl en matchvikt på cirka 5 kilo nu, brukar lägga på sig lite mer under vintern. :D Skrållan är en riktig liten tjej, hon har yttepyttesmå tassar och är riktigt feminim. Jättegullig, men hon kan morra som en hel hund om det inte passar!

HA!Simba e faktiskt uppe i 6kilo nu,å de inte ens vinter..:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka