Sv: Mina katter har börjat kissa överallt :S
Ännu en orsak till varför jag inte släpper ut mina katter.
Usch vilket samhälle vi lever i egentligen, det är så att man blir gråtfärdig.
Usch vilka otäcka ungar! Är det sådana folk är? Bara för att någon ser annorlunda ut är det fritt fram att vara elak.Du är en klok person Nussikan.
Raskatt och huskatt. Ibland kan det faktiskt vara så att raskatter blir sämre behandlade än andra katter om de kommer utanför sitt hem eftersom alla vet hur en huskatt ser ut, men en raskatt av en okänd sort kan ibland väcka känslor av att det är nått onomralt och konstigt med den katten. Där jag bodde förut strök en katt omkring som inte såg riktigt normal ut. Ungarna i området var faktiskt rätt så elaka mot den katten så alla som bodde i området fick säga till flera gånger. Katten for riktigt illa och vi trodde nog att det var något som inte stämde med katten.
Sen var det en granne som upplyste mig om att det inte var en vanlig katt utan raskatt av en mycket fin sort. Jag vet inte riktigt vilken sort det var, men det var korthårig. Då kände jag mig lite dum som trodde att det var en vanvårdad katt som egentligen var den dyraste och finaste och bodde bara hundra meter från parkeringen där vi ofta brukade se den.
Ännu en orsak till varför jag inte släpper ut mina katter.
Usch vilket samhälle vi lever i egentligen, det är så att man blir gråtfärdig.