Mina hundar har mycket tok för sig:-)

pumah

Trådstartare
De som känner min Spurten vet att hon har tagit det här med apportering på största allvar - hon kommer nämligen med den minsta lilla molekyl hon kan hitta och ger mig. Det kan vara ett barr, ett litet gruskorn eller en nubb... ja, minsta lilla skräp hon kan hitta på golvet hemma. Det senaste jag fick levererat till min hand var en silverfisk!:rofl: :rofl: :rofl:

I förrgår kväll satt jag och tittade på en hemsida som heter www.klickerklok.se och då satt min Gimmie som gjuten framför datorn och kollade på alla träningsfilmer med mig:rofl:
Och igår hörde jag min son säga till Boogie: "Men vad du är duktig"... då hade hon kommit till honom med en pepparkaka!:rofl: Behöver jag säga att hon fick pepparkakan sen?
 
Senast ändrad:
Sv: Mina hundar har mycket tok för sig:-)

haha, gud va sött! :love: :love:

vi satt just där nere och prata om att våra gamla shiba (snart 12) , har börjat få lite ovanor för sig, hon är ju familjen överhuvud ;)
hon går själv och öppnar hundskåpet och tar sig en lite godisbit när hon själv känner sig fört. har man hjärta att säga åt sin älskling som i hela livet gjort rätt för sig? näe, hon går inte tar hela tiden utan bara ibland, så sött :love:
medans vår andra hund blir alldeles :eek: när hon ser det :p , hon vet ju att så får man faktiskt INTE göra!

lite ovanor får man faktiskt ha när man är en gammal dam, av den finare sorten ( enligt henne själv) :smirk:
 
Sv: Mina hundar har mycket tok för sig:-)

Ja, det här med att hundarna kan bli bekymrade om andra hundar gör nåt fel ser jag ofta prov på här:) Om Boogie står under bordet och ser spak ut då kan man ge sig sjutton på att Gimmie har tagit nåt som hon inte får ha:rofl:
 
Sv: Mina hundar har mycket tok för sig:-)

haha, dom ser så förvirrade ut :p
 

Liknande trådar

Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 203
Senast: cambodia
·
Övr. Hund Min phalene hane har nog kommit i trotsåldern eller nått för han kan absoluut inte lyda genast när man säger åt honom saker.:rofl: Vid...
Svar
11
· Visningar
1 096
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 375
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp