Mina grabbar! *Bildbomb*

Reykur

Trådstartare
I helgen var jag i Umeå och ställde ut pojkarna. Jag bodde hos en god vän som är både flitig och skicklig med kameran!
Oscar är väldigt "fotogeníc" och gör sig bra på de flesta bilder, medans Rustie måste upplevas i verkligheten, bilder gör honom mycket sällan rättvisa :p
Nåväl, jag bjussar på "några" bilder :D

Oscar:

IMG_8129.jpg

IMG_8145.jpg

IMG_8144.jpg

IMG_8132.jpg

IMG_8157.jpg

IMG_8172.jpg

IMG_8159.jpg

Sv: Mina grabbar! *Bildbomb*

Rustie:
IMG_8197.jpg

IMG_8206.jpg

IMG_8222.jpg

IMG_8234.jpg

Det får räcka :p
Så håller ni lika många tummar som jag att Oscars öron kryper nedåt när han växer på sig och får lite bredd, okej? *Håller tumme*

Jag har tänkt att göra en förstoring av varje katt. Duger någon av dessa bilder och i så fall vilka?

Jag kommer och hämtar honom!! :love:

Är du säker på att man inte gjort ett litet koratexperiment? Jättefin profil (kanske lite svagt stop, jag ser inte på bilen), fin bredd, underbar färg!!

*Håller hårt i katten* Han är MIN :p
Nää, jag tror ganska bestämt att här inte gjorts något koratexperiment, han blev så här vacker ändå :angel:
Stopet kunde ha varit bättre, men han fick beröm för det av domaren :p
Haha! Jag hade säkerligen inte sett skillnad på Pasilla och Oscar i ett dunkelt rum:rofl: :love:

Senast ändrad:

Jättefina bilder på snygga katter! :love:
Vad gäller förstoring tror jag att den femte bilden på Oscar skulle vara kanonfin att förstora! Eller ev. den andra eller tredje. Vad gäller Rustie-bilderna tycker jag den andra bilden var helcool! :D Jag hade lätt kunnat tänka mig att ha den bilden på väggen!

:love:
Flera av bilderna på Oscar skulle göra sig fina i större format. Tror mest på den första och den femte.
Den som visar bara halva Rusties huvud tyckte jag var häftig, den skulle jag förstora.

Jättefina bilder! Duktig fotograf och söta katter! :love:

Vad gäller förstoring så är det ju alltid kul att förstora två bilder som är lite liknande varandra i "typ". Om du har bilden på Rusties ögon i färg skulle jag nog välja den och närbilden på Oscar. Annars gillar jag bilden på halva Rusties ansikte, den är härlig!

/Erica

Vilka söta katter! Ras?
Tycker femte bilden på Oscar och tredje bilden på Rustie var :love:

Rustie! Åh så vacker!:love:

Gillar egentligen bara enfärgade eller tigrerade eller vad det kallas i kattvärlden, men han fick mig att tänka om!

Åååhh igen...

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
2 000
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama