Mina bäbisar!

NagelacksBeroende

Trådstartare
jag lovade ju att sätta in bilder, haha. :D

allabbisar17dagar.jpg

idag 17 dagar :)

Sv: Mina bäbisar!

såå söta :) max var ju helfrän, ovanlig färg väl?

fick kaninungar för 8 dagar sen, de var 8 när de föddes men nu är de "bara" 6, de två minsta har dött :(

en liten fråga bara, hur vanligt är det att honon får typ 7-8 ungar/kull? Min hona har haft 3 kullar, i första var det 8 alla lever ännu, i 2a var det 7, alla lever där med och i denna sista 8 varav 6 lever.

hans färg är väl inte direkt ovanlig, men jag har inte sett så jättemånga med den ^^ bourgogne (gulröd) är han :)
i den här kullen var det 6 från början, en avlivade vi och en har dött. :/ men det är ju lite så det är ibland...

det beror på vilken ras det är ju :)
men jag har hört hermeliner som har fått kullar med 9 ungar i, så helt ovanligt är det ju inte.. hehe

mamman är blandras löwen/dvärgvädur..

okej om de får så många nån kull tänkte jag men 3 gånger !

Åh så söta! Max är ju underbart fin i färgen!

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
589
· Visningar
14 402
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Efwa
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 503
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår