Mina älskade tjejer

MissFideli

Trådstartare
Yoga och Abbie hjälper mig inreda:
prydnader.jpg

Abbie testar ny huvudkudde:
japp.jpg

Yoga är bara så vacker på denna bild! Jättebusig är hon (syns på morrhåren som står rakt fram), därav den mindre muntra minen, men uttrycksfull ändå!
vacker2.jpg

Sv: Mina älskade tjejer

På första bilden ser de ut att diskutera borden och avståndet mellan dem. ;) :love:

Abbie ser inte ut att vara helt nöjd med avståndet mellan borden, det får du nog göra någonting åt. ;)

*visar bilder för storesyster*

Hon drömmer om en blå britt ;)
Mysiga missar!

Nä, hon tycker nog det blir jobbigt att hoppa mellan dom. Eller också vill hon inte att kartongkojan ska stå just där :D

Dom rekomenderas! Bara man är villig att städa och inte har nått emot katthår så :angel:
Abbie är inte blå utan lila om du menade henne.

Det är ingen katt för mig, jag är med Devon typen :angel:
Men storesyster är Brittfrälst ;) Fast jag hade visst fel, det är en choklad hon vill ha ;)

Åh vad dom är fina! Elsa börjar bli lik en britt i kroppsbyggnaden kommer jag att tänka på, undrar vad min lilla dam har i sig egentligen... Siames vet vi att mormodern är, men bredden har hon från far sin, och gud vet vad han är förnåt... :p

Vackra och gosiga till tusen är dom iallafall, dina flickor! :love:
Önskar att vi hade det lika fint hemma så att våra katter kunde vara lika dekorativa! :o

Jo, jag vet att du är Devontypen. Jag är Britt- och Devontypen ja :p
Choklad är fint, Abbie är ju en diluterad choklad och jag hoppades på en choklad i kullen. Men lila är helt okej det med, jag kan inte vara nöjdare med en katt. Förutom att jag gärna hade sett att hon hade friska knän då förstås :( Men hon verkar inte lida, det är huvudsaken.

gud så vackra de är! britterna har så underbart söta ansikten:love: man vill ju bara nypa dem i kinderna:p

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 985
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 673
Senast: Josofinito
·
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 340
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama