Min vovva *bilder*

Kamomilla

Trådstartare
Skitig fröken efter ridtur i våras
P1000329.jpg

Väntan på buss på väg till utställning
P1000362-1.jpg

Lääänge till bussen kommer jue
P1000365.jpg

På utställningen
P1000288.jpg

Idag ute på promenad
P1000391.jpg

Sv: Min vovva *bilder*

Vilken söting! Kan tänka mej att det tar lite tid att hålla henne ren :D

Hur gick det på utställningen?

Det blev en 2:a troligtvis på att pälsen inte var i trim (för kort på huvud/hals, jag som tabbat mig :crazy: och haft fel uppsättning och halsband som slitit på pälsen)

Att det tar tid att hålla henne ren, det tar jag, det är en hund inget prydnadsföremål, så hon får följa med till stallet även om det blir dusch efteråt vid geggig väderlek.

Inte undra på att hon kom så bra överens med Strumpan...

De är ju av samma skrot och korn :eek:

Strumpan2.jpg

Strumpan1.jpg

Strumpan + Mirre ==> skitgrisar, ny ras för de som inte vill ha ett prydnadsföremål :banana::banana::banana:

Kamomilla vad är din för ras? Välldigt söt :)

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 602
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 247
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka