Min transportörtråd förvunnen

Status
Stängd för vidare inlägg.
O

OlleAtlas

Det verkar som att min tråd med tips om transportör är försvunnen. Någon som hittar det? Märkligt!

OA

Sv: Min transportörtråd förvunnen

Läs vad som hänt. Hela servern raderades pga hackers och den sista backupen var från 15 juli så alla trådar, inlägg och PM efter det datumet är borta. Det är bara att starta om tråden igen!

Fast OlleAtlas startade den efter serverkraschen. Jag hittar den inte heller!

Det kanske har ngt med servern att göra ändå?

Det kanske fortfarande händer konstiga grejer. Men märkligt i vart fall, jag startade ju tråden i går eller förrgår.

Y

Tyvärr så användes tråden för att annonsera efter transportörer, annonser hör hemma på annonsforumet. För mer information se forumreglerna. Om ni har synpunkt på reglerna så använd rubriken Bukefalos-Nytt men undvik att upprepa efterlysningen då det förmodligen kommer att resultera i bortplockning.

Lobelia
Moderator

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Någon som vet var jag kan hitta en lista över transportörer som kör inom Sverige? Jag ska flytta hästarna i sommar rätt många mil, 75 -...
Svar
15
· Visningar
1 515
Senast: Oknytt
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 187
Senast: Badger
·
Utrustning Får hem 2 varmblod och funderar om inte en av islandssadlarna jag har kan fungera. Naturligtvis kommer jag märks det när jag provar😅...
Svar
10
· Visningar
689
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka