Min Stackars Pålle

P

plommomgurkan

Jag tycker så synd om min lilla häst. Först när jag fick köpt honom blev han sparkad och nu när jag flyttat hem honom efter betet har han fått mugg och nåt som vet. tror är regnskålla de ska ta odling på måndag :cry:

Har bara en fråga till er som kan det här med mugg. Har tvättat med lactacyd sen decifinerat först med blåspray men bytte till jodopax som var bättre och sen smörjt med celeston velerat nu är det så att ruvorna är borta och han är smått rosa på karlederna vilket jag tror de ska vara:confused: men hur vet man att det är helt läkt :confused:

Skulle bli jätteglad om ni kan svara :)

Sv: Min Stackars Pålle

finns det ingen som kan hjälpa mig

Sv: Min Stackars Pålle

När det vuxit ut ny päls o det inte finns några skorpor kvar kan du räkna det som utläkt.

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
972
Senast: Fiorano
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
30 028
Senast: sandrafors
·
H
Hästvård Hittar ingen bra tråd som svarar på mina problem, så jag hoppas detta bli rätt. Mitt sto (hlb/nf) har mugg i hö.fram, enda benet som...
2
Svar
25
· Visningar
2 235
Senast: Lindaslycka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX