Min stackars hals

Lycanthrope

Trådstartare
Jag har en infektion i övre luftvägarna (sa doktorn igår) och fick medicin mot illamåendet och mot slemhinnorna då.

Men from igår natt ungefär har min hals varit knasig och blivit lite värre idag.
Jag vaknar flera ggr/natt och måste dricka för att halsen skrumpnar ihop.
Idag måste jag dricka/äta en bit frukt eller något nästan hela tiden för den skrumpnar ihop annars. Känns lite ömt när jag känner bak, främst på vänster sida bak i gommen.

Har nu gjort te med honung som jag tänkte prova.

Vad mer kan man göra? Förhoppningsvis lugnar det sig väl om några dagar när det andra ger med sig också men vill gärna inte ligga vaken fler nätter :arghh:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 548
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa På Långfredagen började lille Gimli kräkas vid lunchtid. (för djur MÅSTE bli sjuka på storhelger, särskilt när man är i norrland och typ...
Svar
14
· Visningar
13 218
Senast: skuggi
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 800
Senast: zoowie
·
Övr. Katt Först, ja, vi har varit i kontakt med veterinär via telefon under dagen.... De sa att det inte lät så akut att vi behöver åka på jouren...
8 9 10
Svar
197
· Visningar
38 216
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp