Min son vägrar krypa!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Min son vägrar krypa!

Mithra skrev:
På bvc sa de att de måste lära sig krypa, det var något i hjärnan som måste samarbeta, för att det ska klara av andra saker senare...vet inte alls om detta är sant, är det någon som hört något liknande?
Han kryper iallafall inte, gör inte en ansats till att ta sig upp på alla 4a när det går lika bra att åla runt!:D

Hmm, det har inte jag hört...för jag har hört att all sorters "framtagning" är normal....:confused:
 
Sv: Min son vägrar krypa!

Basilika skrev:
Nej, det är verkligen ingen merit att ha barn som går långt innan de är mogna för det :crazy:

Själv anser jag att barn är mogna för att gå just när dom lär sig gå, annars skulle väl dom inte börja???

det är väl därför barn lär sig gå vid olika åldrar, just för att dom mognar olika...:confused:
 
Sv: Min son vägrar krypa!

Mithra skrev:
På bvc sa de att de måste lära sig krypa, det var något i hjärnan som måste samarbeta, för att det ska klara av andra saker senare...vet inte alls om detta är sant, är det någon som hört något liknande?
Konstigt för då skulle alltså min syster inte klara av nåt nu för tiden då... Hon kröp aldrig utan gjorde som Emma74 skrev om. Satt på baken och hasade sig fram. Antar att det var många byxor som blev slitna fort, för hon gjorde det varsomhellst, vet att det finns bilder när hon gjorde det på asfaltsvägen.. :rofl: :rofl: Men det blev människa av henne med utan att aldrig ha krypit...
 
Sv: Min son vägrar krypa!

Min dotter kröp aldrig. Hon satt och drog sig fram med händer och fötter. Hoppas du förstår hur jag menar. detta gjorde hon i flera månader. När hon var ca 13 månader så gick hon bara. Rätt som det var så stod hon upp bara och andra dagen försökte hon springa ifrån mig.
 
Sv: Min son vägrar krypa!

lånar sista knappen...:D
ja jag vet inte om det stämmer, men har läst och hört det på många platser nu men det är väl så med allt, man får ta det med en nypa salt.:D
har vänner vars barn aldrig krypt riktigt utan hasat fram och de ser ut att klara sig bra .
fast kan man vända på det så att de lär sig krypa efter så är det ingen fara väl...:)
 
Sv: Min son vägrar krypa!

Det är klart nu för tiden så kan syster krypa.. Men innan hon började gå så kröp hon aldrig... :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 264
Senast: Liran
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
16 965
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 139
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 661
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp