Min sadel *suck*

Favina

Trådstartare
Ja, konstaterade idag att sadel är för liten för min häst.

Det är en Pessoa sadel, men vet inte vad modellen heter. Här är en bild på sadeln.

Kanske någon kan hjälpa mig vad det är för modell? Tänkte på AMO men nu vet jag inte, hittar ingen som passar in och det står ingenstans vad den heter, varken på sadeln eller garantin. Men det står Pessoa Paris på den lilla knappen vid framvalvet.

Snälla, hjälp! :bow:

Kram Favina :bump:

Sv: Min sadel *suck*

Det är nog INTE samma.
"Skärningen" högst upp på knävulstret ser inte likadana ut.

Det ser ut att vara en Pessoa Legacy XP

4663.jpg

Den var lik min sadel :banana:

Det kanske är den jag har, eftersom skärningen stämmer på båda två och bakvalvet är format på båda.

Till alla:
Tack så mycket för hjälpen!

Kram Favina :bump:

Liknande trådar

R
Utrustning Jag behöver köpa en sadel som jag kan använda tills det dyker upp en sadelutprovare i närheten och det är minst 6 veckor bort.. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 178
Senast: Raderad medlem 142449
·
R
Utrustning Som en fortsättning på min tidigare tråd… Står här med en ny häst, fick tyvärr inte med någon sadel. Testade att rida ca 20 min med min...
Svar
19
· Visningar
1 600
Senast: Freazer
·
Ridning Jag har en islandhäst som är 16 år. Har en Hrimnir Master sadel 17" idag som ligger jättebra på min häst men är tveksam om den passar...
Svar
4
· Visningar
1 275
Senast: Tossa90
·
Ridning Jag är tretton år och rider på ridskola och har gjort i runt 4 å, vet inte hur det är på era ridskolor men på vår kan man bli fodervärd...
Svar
14
· Visningar
2 926
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka