Min roligaste resa.

Sv: Min roligaste resa.

Vilka härliga bilder och vilket bett svartingen har. :love:

var nere i skåne för några veckor sedan och tog hand om massa malinois valpar, 9 veckor och redan då bet de så man fick dra loss dom i nackskinnet. :D IPO ser ju bara så härligt ut, när jag köper en lämplig hund så ska jag börja träna (någon gång i framtiden:angel: ).

Vilka härliga bilder och vilket bett svartingen har. :love:

var nere i skåne för några veckor sedan och tog hand om massa malinois valpar, 9 veckor och redan då bet de så man fick dra loss dom i nackskinnet. :D IPO ser ju bara så härligt ut, när jag köper en lämplig hund så ska jag börja träna (någon gång i framtiden:angel: ).

Betten är det igentligen det som minst imponerade på mig det är är inte svårt o få såna bett med den viljan och kraften han lägger till. Sen att han har så stor skyddsdrift som han har det var mäktigt o se. Sen en enorm bytesdrift och kampdrift på det gör denna hund till en krigsmaskin.

gud vilka härliga bilder och vilken härlig hund! förstår att du är nöjd med din resa :)

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 386
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 874
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
3 197
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 312
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka