Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag tycker det är jobbigt med folk som ska kommentera att det är djurplåger och ena med det andra. Att hundarna bara funkar för det sitter ett stackel på dom. det är för mycket folk här som tror dom vet allt kan allt när det gäller sånt, därför avstår ja.
Annars kan du ju förklara för dom som inte förstår
Men om de fungerar lika bra utan, varför har man det då?
Det kan du ge dig på jag går fortfarande och njuter av Jucan angrepp kan säga att jag fortfarande har ont i ryggen efter han
en sån hund finns det bara en på 1.000.000 o det garanterar jag. Många säger att det är en av dom bästa dom nånsin sett. Och den har jag haft äran o få figgat för
Som mig Jag vet inte ens vad stackel är
Men det låter som en otroligt rolig resa ni haft!
Det är ett halsband liknande ett helstryp men med "piggar" som är inåtvända.De "nyper till" i skinnet på hunden om kedjan spänns.
Det är förbjudet i Sverige men tillåtet i de flesta andra länder om jag inte har helt fel?? Cesar Millan ( Dog ehisperer på tv4+) använder det väldigt ofta på hundar som "gått överstyr".
Det är ett halsband liknande ett helstryp men med "piggar" som är inåtvända.De "nyper till" i skinnet på hunden om kedjan spänns.
Det är förbjudet i Sverige men tillåtet i de flesta andra länder om jag inte har helt fel?? Cesar Millan ( Dog ehisperer på tv4+) använder det väldigt ofta på hundar som "gått överstyr".
Vilken resa du har gjort
Några bilder kan du väl lägga in..
Du får gå igenom och censurera lite i bilderna innan du lägger ut dem
Det är inte förbjudet i Sverige med Pigghalsband men som Mitrolle säger så är det förbjudet på SKK och SBKs planer.
ahaa..men el är väl helt förbjudet?