Min "nya" lägenhet

Glimfeather

Trådstartare
Här kommer lite bilder från min lägenhet! Vi har äntligen fått något sånär ordning, vilket inte är lätt när det finns två starka viljor! Hamsterns fula skåp kan ni ju ignorera. Det är roomie som absolut ska ha det där.

Det är en trea så ett rum är inte med på bilderna, men det är roomies så det visar jag inte. Mitt rum är jag inte klar med än. Kom gärna med lite tips till mina tomma väggar ;)

Här är en länk till albumet där jag har alla bilder
http://www.pixbox.se/alb958159

Kommentera gärna :)

Sv: Min "nya" lägenhet

Första spontana tanken... underbara gardiner i det som kanske är sovrummet! Såna vill jag ha! :love:

Tycker det känns väldigt plottrigt och stökigt och hopplockat. Jag skulle ha försökt satsa på förvaring i lådor och skåp så att man får undan så mycket lösa prylar som möjligt, och sen gått in för ett färgtema för varje rum (badrummet var det enda rum som inte kändes plottrigt). Gillade inte alls kattgardinerna :angel: utan skulle nog ha satsat på panelgardiner med vit botten och t.ex. ett grafiskt mönster i gult-orange-rött samt ett (natur)vitt överkast till sängen. Och hellre några få stora snygga tavlor/planscher på väggarna än en massa småplock som nu.

Inga tips, men en liten lustig iakttagelse som jag just gjorde. Jag verkar inte kunna se en bokhylla på bild utan att omedvetet leta efter Harry Potter-böckerna i den. De är alltid det första jag ser. :D

Liknande trådar

Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
471
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
1 026
Senast: Bison
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 432
Senast: Kaching
·
Hemmet Jag sliter mitt hår! Vi har ett rum som vi tänker att vi vill ha lite som ett tv-rum i anslutning till kök/vardagsrum. Men jag får fasen...
Svar
13
· Visningar
725
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka