Min nya kompis

Madick

Trådstartare
Jag skulle in och handla lite marsvinspellets igår men kom visst hem med den här:

78338-10151170504255959-11204943-o.jpg

Goldenagouti med stjärn och snopp eller strimbläs, måste se hur det blir när han blir större. Nu är han 9v.

Jag hade tre innan och Blixten var lite utanför så det här är ÅSKAR som är Blixtens nya polare. Började att ta ut de andra två och B+Å satt i varsitt hörn av en sektion i buren utan att röra sig, men när jag släppte in de andra så blockerade B först ingången, sen gick han ivägen och motade de andra. Väldigt bra, han har förstått att det är hans kompis i första hand. De andra trefärgade busarna har ju varandra.

Sv: Min nya kompis

Jag skulle in och handla lite marsvinspellets igår men kom visst hem med den här:

78338-10151170504255959-11204943-o.jpg

Goldenagouti med stjärn och snopp eller strimbläs, måste se hur det blir när han blir större. Nu är han 9v.

Jag hade tre innan och Blixten var lite utanför så det här är ÅSKAR som är Blixtens nya polare. Började att ta ut de andra två och B+Å satt i varsitt hörn av en sektion i buren utan att röra sig, men när jag släppte in de andra så blockerade B först ingången, sen gick han ivägen och motade de andra. Väldigt bra, han har förstått att det är hans kompis i första hand. De andra trefärgade busarna har ju varandra.

Söt liten sak, men du borde vara portförbjuden i en butik med levande djur hädanefter, man gör bara inte impulsköp sådär när det gäller djur:p

Söt liten sak, men du borde vara portförbjuden i en butik med levande djur hädanefter, man gör bara inte impulsköp sådär när det gäller djur:p

Gör man inte? Jag hade iaf tänkt länge på om jag skulle ha en till. Jag har faktiskt impulsköpt häst när jag var yngre också...

Fast det är väl lite skillnad när man faktiskt äger djurslaget sedan innan, tycker i alla fall jag. Skillnad om man står i djuraffären och plötsligt bestämmer sig för att bli kaninägare eller liknande. :)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 479
Senast: LelleLilla
·
Däggdjur Hej! Jag har en ung kaninhona som vi har parat, der blir isf första kullen för henne! Vi tog hit hanen i förrgår, och släppte ihop...
Svar
11
· Visningar
10 590
Senast: JLoveJ
·
Övr. Hund Tänkte berätta hur det går med vår nya hund. Vi fick en 4-årig amrishane som omplacering för ca 6 veckor sedan. Den tragiska...
Svar
8
· Visningar
2 199
Senast: mandalaki
·
R
Hästhantering Jag har ett äldre sto, pigg och fräch och som i hela sitt liv varit känd för sin dominans. Hon har ständigt varit ledaren i de flockar...
Svar
11
· Visningar
1 754
Senast: Qosack
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt