Min nya kaninvän

NagelacksBeroende

Trådstartare
Sen jag flyttade hemifrån för ca 1,5 år sedan har jag varit kaninlös, men för ca en månad sedan flyttade en liten tjej hit.

Tyvärr hade hon kvalster när hon kom hit, och det är först igår som jag har kunnat ha henne obehindrat i lägenheten. Laaagom kul att inse att kaninen har kvalster på vägen hem i bilen kan jag säga. :p

En dvärgvädurstjej på 19 veckor, som heter Winnie. :love:

crw_5760_copyifokus_509d045de087c37778a3fbec.png

crw_5700_copyifokus_509d0478e087c3774a79f9a2.png

crw_5683ifokusnyyy_509d0474ddf2b33894000144.png

crw_5765_copyifokus_509d04639606ee05f6b63dac.png

Visst är hon fin? :D :love:

Sv: Min nya kaninvän

Herregud så söt :love:
Är ena benet mörkare, såg ut så, blev inte alls sugen på kanin :angel:

Visst är hon :D
Sjukt underbar personlighet också. Jättelugn, kelig - älskar att bli klappad på huvudet (lägger huvudet under handen, och buffar lite, och väntar sedan där tills man klappat :love: ) och ligger gärna still i knät en längre stund och bara myser, och nyfiken! :)

Jättefin tös! :love: Jag skaffade också två kaniner (franska vädurar) när jag flyttade hemifrån, så mysigt med innekaniner. :D

Vilken söt en :)

Blir avis med en myskanin. Min vill absolut inte sitta i knäet men gå lös hemma och komma fram till en och bli kliad uppe på huvudet går bra. fast gosar man när han är i buren går det bättre. Då kan han ligga där länge och bli kliad och klappad på och slutar man buffar han på handen så man ska fortsätta.

Coolt med olika färger på benen med :)

Kul att du skaffat dig kanin igen :D

Jag minns typ för hundra år sen när du frågade mig om avel och grejer :D Du hade ju flera superfina kaniner då. Så för mig är NagelacksBeroende=kaniner ;)

Åh fantastiskt fin :love: jag har en lejonhuvad på snart 2 år men kaninen före var en fransk dvärgvädur. Saknar honom massor. Älskar de fina hängande öronen.

Så gör Winnie med! :D Hon är nog inne i sin "tonårsperiod" (om man nu ska tro på en sådan :D), och vill helst rejsa runt och oftast inte sitta i knät. Men att bli klappad på huvudet är uuuunderbart. :love:

Haha åh, hej på dig! :D
Jag troooor att jag ser dig på kanin ifokus ibland, eller tror jag fel? Jag har tänkt hela tiden att det är du, men jag är inte säker. Åh, vad vi har pratat mycket, men nu är det sjukt länge sedan. :D

Men ja, det är jätteroligt med kanin igen, åh vad jag har saknat det! :)

Haha åh, hej på dig! :D
Jag troooor att jag ser dig på kanin ifokus ibland, eller tror jag fel? Jag har tänkt hela tiden att det är du, men jag är inte säker. Åh, vad vi har pratat mycket, men nu är det sjukt länge sedan. :D

Men ja, det är jätteroligt med kanin igen, åh vad jag har saknat det! :)

Guldvingens heter jag på ifokus ;) så ser du mig där så kan du ju hojta till ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag hyr ett hus där det står ett stall, stallet hyrs ut av hyresvärden och jag hjälper till med skötseln av hästarna mot lägre...
Svar
19
· Visningar
5 648
Senast: Glimra
·
Tjatter Så hur var ditt år? Vad var bäst, sämst? Dvs vad är dina tankar om året som gått? Själv nådde jag lågvattenmärket med mitt mående i...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 470
Senast: Qelina
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 722
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Förlåt för långt/rörigt inlägg! Jag är, som jag kanske skrivit någonstans, 18 år och jobbar som barnflicka hos en familj i Stockholm...
2
Svar
37
· Visningar
4 690
Senast: Tokyo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25