Min nya hund:D

Elma_vip

Trådstartare
Vet inte om ni minns min tråd för ett tag sen där jag frågade vad det var för hund som kunde passa mig & jag skrev att jag skulle kolla på en korsning schäfer/rottweiler? I alla fall så ringde en tjej på min annons jag lagt ut på blocket och hon hade en blandras hund som hette Zita, hon tror att hon är blandning mellan doberman och någon slags stövare, men jag tror även att det finns lite schäfer i henne.. Vad tror ni? :D:D

show.html

show.html

show.html

//Diana

Sv: Min nya hund:D

Jättesöt hund, är inte säker på det där med schäfer, men chansen finns ju.

Söt iallafall!:love:

Sv: Min nya hund:D

Söt!
Ungefär sådan ser en hund som jag känner ut, och han är pitbull/dobermann/rottweiler/dalmatiner/Border collie/boxer. haha, en jävla blanding.

men jag skulle nog gissa på stövare/BC eller något.

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Takire
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 524
Senast: IngelaH
·
Hundavel & Ras Jag: aldrig haft hund. Sjukdomsbekymmer som gör att jag inte klarar promenader någon dag i veckan men har i övrigt obegränsat med...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 548
Senast: hundtant
·
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
4 150
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv