Min nuffe-bäbis!

T

Tjalfe

Nu har min lilla Kira hunnit bli 11 veckor(snart 12)! Hon är världens sötaste dock den busigaste och mest krävande nuffen jag har haft(även hundar av andra raser som vi haft ligger i lä).
Det går antingen i 110 eller så ligger hon däckad i nått hörn. Hittar på bus hela tiden och hennes favorit syssla är att bada i vattenskålen så vårat hus blir väl fuktskadat snart......
I fredags hade det regnat och det var fullt med vattenpölar utomhus, hon blev hel-galen!!:eek: Det bara rykte i henne och när jag släppte henne lös kuta hon iväg och dök i närmsta vattenpöl(snarare lerpöl). Kontsigt nog så blev hon väldigt upprörd när vi kom hem och jag ställde henne i duschen. Hon som älskar vatten i vanliga fall uppskattade inte att duschas....
Lämnade henne själv en stund igår(fast med hundsällskap) och när jag kom hem hade hon "läst" hundlexikon... Dock var hon tydligen tvungen att sprida ut sidorna i hela huset och tugga sönder bokpärmen i småbitar.:angel::devil:

Tyvärrärmin kamera kass.... Var tvungen att ljusa upp vissa bilder fördom blir alltid så mörka... Och då förstörs kvaliten istället.:(

bjrnen.jpg

bjrnen5.jpg

bjrnen6.jpg

bjrnen2.jpg

http://i142.photobucket.com/albums/r90/Addes_Sandra/bjrnen3.jpg

Sv: Min nuffe-bäbis!

Men guuud jag dööör :love: vilken nalle! Den kan jag låna och ha i sängen :D

Tyvärr så hatar hon att ligga i still i sängen.;) Annars hade jag haft henne där för jämnan.:angel:

Detta är nog det sötaste jag sett på länge.:love:

åååh så söt! Du får hålla koll på henne. Hon e helt klart stöldbegärlig ;)

Tänkte bara tala om att jag vet, att med dom dära ögonen så får man göra som man vill. :love:

Kan du verkligen neka henne något ;)

Men ååååååå...vilken nallebjörn! Helt ljuvlig! Har själv en liten tax-valp på 8 veckor hemma nu så även här är det fullt ös medvetslös (typ!););)

Vill oxå ha en nuffe :love: Men bor tyvärr i lägenhet..:(

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 405
Hundhälsa Rubriken kanske blir lite fel,men efter tre veckor med en sjuk hund,känner jag mig desperat och ledsen. Vill skriva av mig lite och...
2 3
Svar
41
· Visningar
16 232
Senast: TantEster
·
Gravid - 1år Nu tänkte jag att jag skulle försöka skriva ner min förlossningsberättelse, och jag börjar med något så trevligt som en slempropp...
Svar
19
· Visningar
2 080
Senast: vindvissla
·
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 379
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar