min melker...

I

IsaIrina

Han är typ... nio år elr något...
å han börjar bli grå om nosen... hehe..
han är så söt...
:love:

Vet ni någon gammal kanin ? *hur gammal den blev, och så...*

Har en kaninpojke på 7 år, fortfarande pigg och fräsch (peppar peppar).
Har hört om nån kanin som blev 10 år och då dog den för att en hund bet ihjäl den.......morrrrr...

Avlivade min 11,5 åriga honkanin för någon vecka sedan. Gud va d känns tomt utan henne.. :(
men man kan väl trösta sig me att hon fick ett långt o lyckligt liv. :)

Har haft två stycken som blev över 11, den ena dog hemma och den andra tog jag bort då den hade svårt att hålla hull och tvätta sig. Den senaste jag hade blev 9, då blev tänderna så dåliga att han fick vandra vidare men han var pigg och glad in i det sista.

Melker är fortfarande pigg... (peppar, peppar)
men börjar bli grå om nosen som sagt... och få lite vita/grå hårstrån... (han är svart)

:)

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 501
Senast: Rugge
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Tjatter Fram tills jag var 30 blev jag kollad typ jämt, även när jag köpte typ trisslotter. Nu fyller jag 38 i år och jag skulle säga att det...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 406
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är inte medveten om hur jag, vecka för vecka, blir mer och mer dyster och inåtvänd. Inte förrän en kollega påpekar det och jag inser...
Svar
4
· Visningar
757
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama