Min lilla Lucy har fått kattungar!!!!

_Yggdrasil_

Trådstartare
Ja idag föddes äntligen 2 små kattungar en gul och en svart m. gula prickar och vitt runt nosen. De är så söta!!!!:love:
Men nu har jag en lite fundering... Det är så att Lucy har lång päls på magen, och jag funderar på om jag ska klippa henne lite så det blir lättare för kattungarna att hitta matstationerna?:confused:
Det är hennes första kull och hon är 1 år gammal ganska exakt. Hitills så sköter hon dom bra (var ca. 5 min. sen den gula kom) Vill ju såklart hjälp dom små liven att komma rätt här i livet:)

Sv: Min lilla Lucy har fått kattungar!!!!

:) åå grattis eller jag kanske ska säga gratis till din katt :) kattungar är så söta har de börjat äta en? har hon mycket hår på magen??

Grattis!
Jag har också haft en katt som heter Lucy födandes hemma, fast hon fick hela 6 st.
Kan du inte fota dem? :)

Jag blir faktiskt kattunge sjuk här......vill så gärna ha en till men har precis skaffat valp å snuttan (min katt) är inte så förtjust i andra kissar men hunden går bra.

Rapport om kattungarna: Det blev slutligen 4 stycken!!! :banana:
Har klippt bort lite runt tuttarna för att de lättare ska hitta. De äter som de ska och allt verkar gå bra :)
Nu ska jag gå och ta kort på dom:)

Här kommer 2 bilder på de små liven:love:
Tyvärr så ligger de och äter så man ser inte så mycket...

100_0307.jpg

100_0309.jpg

Ska lägga in lite handdukar och lite tidningar i lådan så det blir lite varmare och mjukare för de små sötnosarna:)

Supersöta! :love: Vem blir inte kattungesjuk av det där?

Undvik frottéhanddukar i lådan eftersom kattungarnas små klor lätt kan fastna i dem. :)

/Erica

Okej tack för tipset! Ska genast ta ut handduken som jag precis la in :)

Oooh! :love: Fullkomligen fantastiska! Ska du behålla någon själv?

Nä eller ja kanske.. Vet inte än.. Slutar förmodligen med att vi behåller allihop... :angel: men tanken är att dom ska säljas

ÅHHHHHHHH! va söta!! :love:

Liknande trådar

Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 366
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 638
Senast: Fille
·
Övr. Katt Ja jag har varit lite dålig på att visa bilder på mina ragdollbebisar som jag nu har här hemma. Jag har gömt dem tills de blev ÄNNU...
Svar
10
· Visningar
1 049
Senast: Tramptass
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 392
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar