Min lilla gosegubbe!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stally
  • Startdatum Startdatum
S

stally

Ikväll är det dags igen,till start med en för oss okänd häst.Raden ser inte kul ut,många galopper,men vem vet.
Sist vann ju gubben ,men det var en annan häst. :)
Håll tummarna!
Stally

O.K Martha,
hästen ikväll heter Empire Dust,den förra heter Yankee Road,finns att beskåda om man går in på ALN.
Skulle skicka en bild om jag inte var så dålig att använda datorn.kanske kan du gå in på ALN der är fina bilder.
Min gubbe har numera a-lic,tidigare lärling.
Kul att du ville veta,man har ju inte så jättemånga att prata trav med.
Vänl. Stally :)

anmälde faktiskt min häst idag, men han kom inte med... trots att de delade proppen... :crazy:
anmäler till tingsryd imorrn.

nix, gick inte denna gången heller... :crazy: Varför måste andra anmäla sina hästar till samma lopp som jag anmäler min??? :mad:
Fast "gamla" kusken sa iaf att vi nog kan anmäla till volt med, han tror att det skulle funka.
Hmm, autolopp för hästar med max 16000:- och företräde för de som börjar på P kanske vore nåt... :rofl: :D
förresten, om min pålle kvalade 18/12, när måste han då kvala om om jag inte startar honom? (så jag vet hur lång tid jag har på mig... :crazy:)

Före den 18/8 måste du ta ut honom och så måste ju starten vara godkänd.

Jag har ju två i den klassen, men är snäll och undviker "dina" lopp. ;) Fast det beror ju på att den ena är konvalecent och att jag "lyckas" vara upptagen denna helg. :)

Fast det där med att namnet ska börja på P, näää det köper jag inte. :D :D :D

/// ghost

ååh, då är det ju lugnt! :) orkade inte räkna och fick för mig att det gick ut i juli... :crazy:
får väl se om vi träffas senare då, fast jag måste varna dig, min pålle är grym! :devil: :rofl:
hmm, man kanske kan ha företräde för hästar vars ägare är medlemar på Bukefalos???!!! :bump:

Gissa vem som hade kommit med eftersom de delade loppet då... :crazy:

Men det är ALLTID så att det finns sådana lopp de fyra dagar jag tar semester utan travanpassning. :angel:

Vad är det som får dig att tro att någon av mina damer inte är grymma då? :) Snurran början ääääntligen bli torr bakom öronen (5 år) så får hon bara starten att fungera så blir det nog skoj framöver... :p Hon har ändock en morbror som knatat in 2 mille, släktskapet förpliktigar... :bump: :bump: Fast så snabb blir hon nog aldrig, jag nöjer mig med att veta att hon kan gå under 15 en bit resten får hon bevisa i lopp.... :rofl: :rofl: :rofl:

Och den andra har ju redan en 1:a och en 3:a i min regi så det vore väl själva den om jag inte kunde få ordning på henne igen. :p

/// ghost

hahaha! man ska inte ta ledigt från sånt! :smirk:
Min pålle är fortfarande inte torr bakom öronen, men det kommer han väl aldrig bli (han svettas ganska mycket där... :rofl:)... 7 år nu... :crazy:
kan man köra på släktens prestationer? Min pålle är efter Piper Cub och hans mamma är helsyster med Market Leader...
Å han har ju faktiskt ett godkänt kvallopp i min regi... :p :banana:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
859
Senast: Cattis_E
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 761
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Efter många månader av hästletande så hittade jag äntligen hästen med stort H. Men, under besiktning han var halt på böjt spår i trav i...
2
Svar
27
· Visningar
4 144
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 635

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat