Min kattunge bits!

E

Ellan

Hjälp! min kattunge 5 månader är jätte mysig att kela med och klappa ibland, men ofta bits hon bara inte hårt, men tillräckligt. vet inte hur jag ska få henne att sluta förslag?
Hon harminäldre katt att vara med när jag inte är hemm, hon har leksaker och jag försöker kela med henne så ofta jag kan, dock inte så roligt när hon bits.

Sv: Min kattunge bits!

I den åldern så håller dom på och byter tänder. Brukar vara färdigt vid halvåret, så det kan mycket väl tänkas att det går över. Precis som hos andra djur och människor kliar det i munnen när dom byter tänder.

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
795
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 707
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 957
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar