L

l_isa

vill vara en ren katt.
den tycker om att sitta i tvättmaskinen.

{1AC85D7A-890A-4988-A19C-5D8C1CCE6CB3}.jpg

monstret

{A849CA0F-3729-4E17-9729-9CAC26B4781E}.jpg

Nån som vill ha en katt?:angel:

Sv: min katt

min katt tycker om att vara med om vad som händer i världen!
tiger001.jpg

varje morgon läser han tidningen och löser korsord

min katt slaktar fötter och händer och blomkrukor.
och äter som sjutton hästar.

buddy älskar våran lilla "palm", den har han snart ätit upp.
det är nog världens festaste kattunge utan att få nån mat typ.

jamen den här kissen hittade jag ute för ungefär en 3½ sen, den höll på att frysa ihjäl..max 5 -6 månader gammal..
och under den tiden jag haft den så har den gått upp säkert 1 kg!!! väger 2,8 kg nu. ruskigt mager då han flyttade in

vi tog den minsta kattungen i kullen.
hans uppfödare/pappas kompis var o hälsade på för ett par veckor sen. hennes kommentar blev; oj han är nog störst nu.
jag tror han väger... 4 kg :o

Vilka gulliga katter på alla bilder här!
Mina föräldrars katt gillar att jobba vid datorn. Hon brukar kliva runt på tangentbordet och skriva saker i stil med "slkgjslfiot3w2q90ghievxi".

min katt har vägt 7 kg.:devil: nu är han nerbantad och väger "bara" 5 kg :angel:

min är bara kattunge, eller han är iaf inte ens ett år gammal.
hans pappa är norsk skogskatt o dom är ju iofs större. men han ser ju sååå mycket större ut eftersom vi har en raskatt som är så liten.
det konstiga är att han inte går ner i vikt, även fast han är satt på diet och inte får något annat. jaja, han är iaf en rolig katt o nu ska jag sluta flumma om honom

/Brääk - 18 år och ensam med två katter :rofl: crazy catwoman

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
461
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
464
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
684
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix