Min kanin har bara en halv nos...

A

aana

Vad ska man göra om en kanin bara har en halv nos? En annan kanin har rivit bort halva nosen vad ska man göra:confused:

Sv: Min kanin har bara en halv nos...

Ta kaninen till veterinär snarast möjligt är ett bra förslag

Det har jag gjort och han satte på ett slaks medel som stelnade men han har tatt av sig det:cry:

Ring tillbaka till vetrinären snarast!

jag vet en kanin som på nåt sätt lyckades få typ halva nosen att lossna i en stor flik, det har läkt nu och verka aldrig lida av det(fliken hänger fortfarande kvar), men bra att du går till veterinären iaf

Liknande trådar

Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: Blyger
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 565
Senast: Stinaelin
·
Hundhälsa Vi har fått tid till veterinären på onsdag men vill bara höra om man kan göra något själv? Tror att ena hunden har fått något som har...
2
Svar
26
· Visningar
2 191
Hästvård Jag har fått lära mig att hästen ska vara ren och torr innan klippning, dvs. ren som duschad med schampo. Detta för att få en jämn och...
2
Svar
28
· Visningar
1 808
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt