Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att de varierat färgen på handtagen.Visa bifogad fil 91774
Gillar stora koppar och blommigt är alltid nice
Jag har de två till höger hemma Fast jag har dem mest till varm choklad, tycker de passar bättre till det än till te.Visa bifogad fil 91774
Gillar stora koppar och blommigt är alltid nice
Just nu är den här favoriten:Vad dricker du ur varje dag och varför gillar du den muggen?
Inspirerad av beskrivningarna vad kaffekoppen innehåller i annan tråd vill jag nu se bilder av det ni dricker ur, gärna med personliga berättelser.
Ah, såna där har vi ett helt gäng av på jobbet! De har dock blivit väldigt(!) repiga på insidan och ser därför inte så roliga ut längre. Men absolut praktiska och fyller sin funktion väl.Hela muggen. En är rosa, en är vit.
Enkel och funktionell. Är ganska mycket jag. (bortsett från färgvalet)
Visa bifogad fil 91771
Förlåt för OT men är matskålarna till katterna riktiga matskålar eller säljs de som något annat? Min syster samlar på den serien och eftersom hon också har katt hade det varit pricken över i om han också hade en egen skål i samma serie.Just nu är den här favoriten:
Visa bifogad fil 91781
Katterna äter ur matskålar ur samma serie på morgonen så det känns enhetligt att sitta och titta på dem äta ur dessa samtidigt som kaffet intas.
Förlåt för OT men är matskålarna till katterna riktiga matskålar eller säljs de som något annat? Min syster samlar på den serien och eftersom hon också har katt hade det varit pricken över i om han också hade en egen skål i samma serie.