min inkorg på buke!!

nikodemus

Trådstartare
Jag förstår ingenting!! jag har aldrig aldrig skrivit ett privat meddelande och idag när jag går in och kollar så är det två skickade och två mottagna!! den som har skrivit från min sida (om det nu är som det verkar) har skrivit under med cecilia, och jag heter INTE cecila...:crazy:

Sedan undrar jag varför det står att jag har 174 meddelanden av 150 tillåtna... det är tomma rader med den gröna ikonen till vänster som säger att meddelandet är oläst, men det finns ju ingen rubrik, inget att trycka på!!! jag förstår inte hur dteta kan komma sig... Är det någon mer som har samma problem?!?!

Hoppas ni förstår vad jag menar..för jag blev väldigt förvirrad....

:confused:

Sv: min inkorg på buke!!

puttar lite..
ni är tio stycken som tittat på tråden, ingen som har något att säga om det?

Det är fel forum för detta... Det hör hemma under bukefalos-hjälp...

Näe, jag har aldrig varit med om något liknande, så jag kan inget säga. Låter ju himla märkligt. :(

Det där låter inte rätt. Det verkar som om någon kan ditt
lösenord och har skickat från din privata sfär.

Gunnar kanske kan hjälpa dig! att se hur det har gått till.

Mitt råd i nuläge är BYT LÖSENORD direkt.

jag har ett liknande problem.. jag fick ett oläst mejl daterat 1/1 1970 .... var ingenting i mejlet, raderade det men det står fortfarande att jag har 1oläst medelande..
fast det var kanske ett år sedan jag fick det PM:et...

jag vet det är helt tokigt... har fortf inte kontaktat gunnar... gör nog bara de om problemet komme rigen...

Liknande trådar

Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 362
Bukefalos Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
1 421
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama