"Min hund styr mitt liv"

Kilauea

Trådstartare
Såg precis avsnittet i Tv4+
Jösses, säger jag bara. Tre labradorer, varav två unga, och inga promenader på 8 veckor....:eek:
Visst att man kan dra ner på promenaderna nån gång om man är dålig eller så, men 8 veckor. Hur tänker folk egentligen.
Tycker det var bra i programmet dock att de fick fram att labben är en aktiv ras som kräver motion, motion, motion och hjärngympa!
 
Sv: "Min hund styr mitt liv"

Hur dom tänker..tja, det lättaste som finns för människor är faktiskt att bli hemmablind. Och det handlar inte om att man promt vill plåga sitt djur. Det redde ju upp sig till slut eller hur ?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Redfox
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 113
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 477
Senast: Farao
·
Hundträning Vi har i familjen tre hundar. Två små "gubbar" och en flatcoated retriever-valp som är 8 månader ung. Även om de är familjehundar...
Svar
18
· Visningar
2 016
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp