Min hund knakar

S

Silverlilja

Bör man oroa sig om det börjar knaka i hundens leder?
Speciellt när han legat och vilat och sträcker på sig knakar det rätt rejält...låter ungefär som om man öppnar en dörr som knarrar till. Ibland låter det dock bara som om man tex. knäpper lederna i fingrarna, alltså bara att snabbt "klick". Han har aldrig låtit i lederna tidigare. Bör man oroa sig? Han är 1,5 år.

/Sophia

Sv: Min hund knakar

Knakandet kan tyda på problem i lederna, men behöver absolut inte göra det! Om du är orolig så kolla hunden hos veterinär!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 250
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 456
Senast: Grazing
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 552

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka