Min hund käkade plast

Arrows

Trådstartare
eller ja.. jag vet inte om det är plast, men har alltid trott att det är det :o

byrackan lyckades få tag i en liten bit falukorv med det röda "skinnet" kvar på korvbiten,. eller snarare, jag mitt klant tappade den i backen när hunden satt bredvid. Glufs så var den borta, bände upp truten på honom men klart som korvspad den slank ner fortare än kvickt!.

behöver jag oroa mej? det är ju väldigt mjuk "plast"..

:cool::(

Sv: Min hund käkade plast

det brukar gå bra, st bernharden vi hade när jag var liten slök en hel falukorv, komplett med de där små metallgrejerna som höll ihop ändarna, inga bekymmer alls (även om vi var oroliga tills metallen var ute...) de flesta av de där skinnen på falukorvarna är ju rättså lätta att riva isär, så det borde inte vara något större bekymmer, så länge det inte är typ en chihuahua som ätit en hel korv, DET kan jag tänka mig blir problem :D stora faran är väl om en längre bit av skinnet liksom rullar ihop sig och fastnar någonstans, men som sagt, eftersom skinnet är rätt lätt att dela borde det gå bra.

Sv: Min hund käkade plast

vilken tur då att det inte verkar vara jättefarligt :)

den lilla biten hunden fick i sej nu var inte stor, jag tänkte det att det nog inte är så stor risk att det fastnar eller gör nån skada men jag ville fråga folk som förmodligen har lite bättre koll :)

Än sålänge är han fullt levande :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka