Min häst står konstigt med bakbenen!?

mian

Trådstartare
idag när jag kom ut till min häst så stod hon likt om de har stelkramp, med bakbenen bakåt. Inga andra symptom! Pigg o glad hungrig...går i grushage o äter bara hö (är en fånghäst). Hon är ej stel, halt, inga sår, ingen värme...ingenting! Hon gick till sin höhög o började äta, sen ställde hon sig bakåt med bakbenen igen o bara fortsatte äta.
Någon här som varit med om nåt liknande? Eller ha någon ide vad det kan vara?
Hon är en shettis. Funderade på ryggen, regnade rätt bra igår. Men hon har aldrig haft ryggproblem tidigare.
Få se om hon är likadan imorgon på morgonen, få ringa vet Isf.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 776
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
30 029
Senast: sandrafors
·
Ridning Behöver era tips och råd. Jag vet inte hur jag ska tackla problemet som uppkommit. Det är som så att min häst (ridtravate 11 år) har...
Svar
5
· Visningar
1 244
Senast: LuckyMe
·
Hästvård Min shettis drabbades för en vecka sedan av ett kraftigt kolikanfall. Det tog närmare 72 timmar innan hon inte fick återfall. Efter...
2
Svar
22
· Visningar
6 806
Senast: Luleå
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka