zazzarazz
Trådstartare
Min häst halkade i en nedförsbacke i lördags (grusväg) och satte sig först på rumpan och när han skulle ta sig upp halkade han isär med frambenen och hamnade på vänster sida och gled en bit innan han tog sig upp på fötter igen. Som jag förstått det så gick han inte ned i helt spagat (jag var inte med...) När han kom tillbaka till stallet var han lite mörbultad, men inte halt. Igår var han ute i hagen och inte halt och inga tecken från incidenten...
Idag dock, när hon som har ansvaret för honom för tillfället (jag är nyopererad och kan därför inte ta hand om honom själv) såg han ut såhär:
Han är kollad av min tränare på lina idag och enligt henne ej halt, men lite störd av "bullen". Vad är era kommentarer? Vad gör man? Har ringt distriktvet, men inte fått svar... Är detta väldigt akut? Vad säger ni kloka bukare med mer erfarenhet än jag?
Verkligen supertacksam för svar
Idag dock, när hon som har ansvaret för honom för tillfället (jag är nyopererad och kan därför inte ta hand om honom själv) såg han ut såhär:
Han är kollad av min tränare på lina idag och enligt henne ej halt, men lite störd av "bullen". Vad är era kommentarer? Vad gör man? Har ringt distriktvet, men inte fått svar... Är detta väldigt akut? Vad säger ni kloka bukare med mer erfarenhet än jag?
Verkligen supertacksam för svar