Min gamla hanhund har börjat pinka inne

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare UlleGull
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 724
U

UlleGull

Hjälp vet inte vad jag ska ta mig till, vi fick ju hem en liten valp för ca 4 veckor sedan och nu har vår andra hund på 10 år börjat pinka inne.
Har han inte gjort tidigare utan de har kommit i och med valpens kommit in i huset.
VAdgör man självklart så händer de små olyckor både här och där i lägenheten av valpen och de är precis som om gammel hunden vill markera sitt revir. Gör inget annat en och torkar pölar:(

De är ju jobbigare medpölarna från gamla hunden då han lyfter på benet och nu har han precis gjort de mot min dotters sängbotten så jag fått spraya rengöring på den i hop om att lukten ska försvinna.

Är de här något man kan få slut på eller kommer de bli värre i och med valpens könsmognad.
Mycket bekymrad är man ju.

VAlp pölar är OK men när de skvätter upp på väggar,dörrar och möbler är de inte roligt alls.

Sv: Min gamla hanhund har börjat pinka inne

Förmodligen är det svartsjuka, försök att visa din gamla vovve att han fortfarande är nr 1. Låt honom glänsa lite inför valpen så att han känner att hans position i flocken är oförändrad.

Liknande trådar

Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
923
Senast: Blyger
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 050
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Halloj! Vi har en tiomånaderskille som varit rumsren sedan i aug-sept, men nu har han fått en revival och vi har börjat hitta pölar...
Svar
16
· Visningar
5 165
Senast: linnsan
·
Övr. Katt Finns en annan tråd med bättre bakgrund. Men i korthet har jag hastigt fått ta hem en tidigare förvildad katt som bott ute. Katten...
2
Svar
24
· Visningar
4 590
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V