Min första westerntävling

Sv: Min första westerntävling

Ja, hon va väll ingen mäster fotograf direkt, din mamma! :angel: Men det är alltid kul med lite film! Är det filmat nyss eller var det förra året? verkar ju va väldigt bra väder!:d

Ja ska inte säga nåt, igentligen, pappa har lovat filma mej i helgen när jag är på Rick Lemay clinic, så ja får väll se hur bra det går... Ser skräcksenariot framför mej, mörkt ridhus, 2 hästar på banan samtidigt och 80 min pass, vi får väll se vad som blir med på den där filmen sen:rofl:

Det va förra året, det var KANONVÄDER, lite varmt bara men det gick bra ändå :)

det va faktiskt mammas bästa filmdag. hon lyckas aldrig filma annars, då hon på nått sätt alltid lyckas plocka lös något, andas på linsen, ladda ur batteriet osv ;)

Det är ju på Timrå ju! Hoppas det gick bra för dig på tävlingen!

Håller du till i de trakterna? :)

gick bra? nja. bara i Riding W&T, då kom jag 3a före Amelie och Wei :p och så kom jag typ 4(?) i Pleasure W&T, i de andra klasserna "skämde vi ut oss" haha, dvs KOM SIST eller uteslutna, man fick visst inte bita i tyglarna osv :o

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 509
Senast: Ceta
·
Övr. Hund Idag ställde jag ut min egenuppfödda valp Peggy på hennes första utställning och min första sedan januari 2020. Peggy har hunnit bli 6...
Svar
4
· Visningar
959
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
Avel Vi har ett äldre sto som gett väldigt fina avkommor. Vi har sagt att stoet inte ska betäckas fler gånger med tanke på ålder. Efter...
Svar
1
· Visningar
1 118

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka