Min fina lilla hund

S

Showjumping

Vi var tvugna att åka akut till veterinären med våran hund imorse efter att hon har uppträtt väldigt konstigt ett par dagar..Det visade sig att hon har en tumör i magen, dom ska operera henne och se om det går att göra något åt den. Om den är för svår att ta bort/har spridit sig så kommer dom att avliva henne på operationsbordet :cry:

Älskade hund :(

9440928.jpg

Sv: Min fina lilla hund

Tack allihop..! Ska uppdatera här så fort jag vet hur det har gått...

Bild071.jpg

Åhh, blev jätteledsen nu, hon måste klara sig... :cry:

När började´hon sin operation?

hon måste, måste .. . ...

För typ en timma sedan kanske :crazy: Dom skulle ringa under operationen om dom skulle avliva henne, och annars skulle dom ringa efteråt..:(

Jag vet inte hur lång tid den skulle ta ungefär :crazy:

Usch vad hemskt. :(
Men hon ser ut att vara en lite äldre hund iaf, då kan man ju trösta sig med att hon har haft ett långt bra liv.
Men jag håller tummarna.

Ja..Hon ska fylla 11 i juni..

Än har dom inte ringt iallafall, och ja, det är en fruktansvärd väntan :(

Hade visst missuppfattat en del saker :crazy: Det var flera akutfall idag och fanny var sist i "kön" vid 12-tiden idag :crazy: Så de kanske inte ens har börjat operera henne..

Jag som tyckte det var så bra eftersom dom inte har ringt än liksom :(

vet hur det är... Håller tummarna... Fast 11 är ändå en bra ålder...
Våran hund blev 11 år. Då har dem iaf hunnit med ett långt liv. Men givetvis önskar man alltid att man ska få ha kvar dem länge till...

Tack för stödet allihop :) Det behövs!

Ska åka till mina pållar nu, men uppdaterar så fort jag har kommit hem om jag har fått reda på något då..

:cry:

Jag får en klump i magen... :( Jag vet hur det känns, det är fruktansvärt med den ovissheten. Jag hoppas att allt går bra!! *tröst*

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 122
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 783
Senast: Lillefrun
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa ...som vår hund? "Kort" sammamfattning: Åker in med hunden till djursjukhuset och det visar sig vara akut livmoderinflammation och...
Svar
0
· Visningar
832
Senast: JosephineR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Stora shoppingtråden III