Min drömlägenhet

C

citra

Nu råkar det vara så att en av mina drömlägenheter ska hyras ut och givetvis var jag där och anmälde mitt och sambons intresse idag. Sååå fin! Det tycker också tusen andra människor, tyvärr :(

Så nu undrar jag om ni bukare vet något bra tips för att kanske kunna få denna? Snälla som.. mindre snälla :o

Vill verkligen!

Sv: Min drömlägenhet

Hm, ja. Sambon ska ringa på måndag, och får jag min vilja igenom så ska han ligga på :devil: Men det är svårt det där med att ligga på.. vill ju inte framstå som en eventuellt jobbig hyresgäst sen..

Mer tips!

Sprid rykten om hemsökning, mögelskador, vattenskada, dålig ventilation, psykotiska grannar..... :devil: På en ev visning får du väl lägga halvruttna räkskal överallt o säga att du hört att avloppen är paj :rofl:

Fast de har stängt och vi kan inte nå dem över helgen :(

Prosit; Jag tror inte gubben som bor där just nu gillar det :angel:

på måndag? Jag skulle ringt imorgon :P

Eller inte.

Jag dissar automatiskt alla potentiella hyresgäster som inte respekterar min fritid.
Eller inte följer instruktioner.

Om jag t.ex. skriver "brevsvar" och någon ändå ringer, så är den bortsorterad för att den inte kan följa en instruktion.

Upplys en medÖrebroare om vad det är för lägenhet?
Hyresvärd? Område? Storlek? Antal rum? Hyra?

Den låter ju så wow så jag bara måste fråga. :p

Mja, lite så känner vi faktiskt :) Fast vi har absolut inga instruktioner alls... Så vi har inget att följa :)

Vi har bestämt oss för att ringa, mest för att min sambo som inte kunde närvara på visningen ska presentera sig och då samtidigt fråga hur valet av ny hyresgäst går till och så :)

Vi fick besked om att den var borta redan i tisdags :(

Ursh, jobbigt och leta lägenhet ju!

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 893
Senast: kolblakkur
·
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 024
Senast: Lobelia
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 018
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka